sexta-feira, 24 de abril de 2009

Wilson Simonal - Singles, Lados B e Raridades / CD COMPILATION (inedit track up to 2004, rec. in 1965)


1. Terezinha (Carlos Imperial)
2. Bikinis e Borboletas (Britinho / Fernando César)
3. Eu Te Amo (Carlos Imperial)
4. Beija, Meu Bem (Carlos Imperial)
5. Tem que Balançar (Carlos Imperial)
6. Olhou pra Mim (Ed Lincoln / Silvio César)
7. Está Nascendo um Samba (Tito Madi / Romeu Nunes)
8. Garota Legal (You Must Have Been a Beautiful Baby), Johnny Mercer / Harry Warren / Ver. Reynaldo rayol
9. Fale de Samba que Eu Vou (Tito Madi)
10. Walk Right in (Gus Cannon / Hosea Woods)
11. Só Danço Samba (Antonio Carlos Jobim / Vinicius de Moraes), Eu Quero Um Samba (Janet de Almeida / Haroldo Barbosa)
12. Não Pode Ser (Marcos Valle / Paulo Sergio Valle)*
13. Eu Sou Mais Eu (Raul Sampaio / Blackout)
14. De Manhã (Caetano Veloso)
15. Das Rosas (Dorival Caymmi)
16. Cuidado, Cantor (Ary Monteiro/ Raymundo Evangelista), Passarinho (Chico Feitosa / Luiz Fernando "Lula" Freire), Nega (Waldemar Goms / Afonso Teixeira), Não Ponha A Mão (Mutt / Arno Canegal / Bucy Moreira), Já Vai? (Rubens Campos / Duba), Na Onda do Berimbau (Osvaldo Nunes)
17. Tá por Fora (Wilson Simonal / Chico feitosa)
18. Mamãe Passou Açúcar em Mim (Carlos Imperial / Eduardo Araújo)
19. Mamãe Passou Açúcar em Mim - em Espanhol (Carlos Imperial / Eduardo Araújo)
20. A Praça - em Espanhol (Carlos Imperial)
21. Samba do Crioulo Doido (Sergio Porto)
22. A Rosa da Roda (Osmar Navarro)

(*) Important note: this track belongs to a musical Odeon Label project, in 1965 - Simonal with Elza Soares and Pery Ribeiro -, but it was shelved. Among the musicians here, and it seems, the legendary JT Meirelles, father of samba-jazz. See also one error - the insert on cd don´t credit this song for the Valle´s brothers.

Nenhum comentário:

Postar um comentário